Мої напрацювання


Як в умовах сільської школи виростити й підняти до істотних висот обдаровану дитину?
Як в умовах сільської масової школи виростити й підняти до істотних наукових висот обдаровану дитину? На мою думку, все починається зі шкільних уроків, із психолого-педагогічних учительських спостережень за здібними учнями з метою виявлення обдарованості, перших навчальних занять. Поступово, крок за кроком, в учителя-предметника складається система різноманітних форм і методів роботи у процесі  викладання предмета для розвитку  обдарованої дитини. Читати далі...


Освіта є важливим визначальним чинником економічного, соціального і духовного прогресу суспільства. Вона виконує соціальне замовлення держави і реалізує запити громадян щодо забезпечення розвитку й самореалізації кожної особистості в нових суспільно-економічних умовах. Читати далі...

ХХІ століття  зумовлює  потребу у  визначенні  стратегії реформування  освіти, пошуку  інноваційних  шляхів  становлення  школи,  яка б  створювала  сприятливі  умови для  розвитку й саморозвитку  особистості. Демократизація життя людини як найвищої цінності стали умовами розвитку її творчого потенціалу і взагалі життєтворчості як особистості і громадянина. Це значною мірою актуалізувало проблему розробки і впровадження у педагогічну практику школи парадигму державно - громадського управління освіти,  мета  якого - створення гуманістичної, демократичної школи, в якій панує дух академічної свободи, а територіальна громада визначає освітнє замовлення. Читати далі...

«Сільська школа дуже тісно пов’язана з соціумом – з життям села, сільської громади і кожним його мешканцем зокрема. Вчителі, учні, односельці – це як великий рід. Тому в особистості учня дуже яскраво виявляється риси цього роду. Навколишнє середовище – школа, сільська громада, аж до дитини, за якою стоїть цей рід, живе своєю родовою культурою. У селі, як кажуть, усі на виду. Оцінковий підхід цього ж роду до всіх своїх складників має велике виховне значення. Тому  саму шкільну систему можна розглядати як складник цього соціокультурного середовища».                                                                         
   В. О.Сухомлинський
У суспільстві сільська школа завжди посідала особливе місце через  історичні  традиції  становлення  системи  освіти, специфіку сільського середовища,  залежить  від  виробничої  та  соціальної  інфраструктури  села. Сільська  школа  й  нині  працює  в  складних  умовах. Зміна  пріоритетів  соціально-економічного  розвитку  українського  суспільства,  яка  відбулася  за  останні  два  десятиріччя,  суттєво  загострила  проблеми  села,  що  нагромаджувалися  роками. Проблеми  сільської  школи  залишаються  на  рівні  села,  вони  відокремлені  від  проблем  міських  шкіл. Система  освіти  країни  має  бути  єдиною.  Цілісною  й  несуперечливою,  шляхи  розв'язання  проблеми  сільських  та  міських  шкіл  повинні  збігатися. Читати далі...


Чумаківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Томаківської районної ради Дніпропетровської області розташована в селі Чумаки. Організовувалась як церковно-приходська школа у 1895 році на кошти прихожан і разом з двома добудовами функціонувала до 1987 року. В  1987 році була здана в експлуатацію нова двоповерхова будівля за типовим проектом, розрахована на 464 учні. Функціонує як загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів У школі діє кабінетна система навчання  В 2012-2013 навчальному навчається 148 учнів.
І хоча наша школа порівняно невелика, але креативна, цікава, завжди готова до нового, нестандартного. Ми  підтримали і активно впроваджуємо обласний проект «Новій Дніпропетровщині – новий стандарт  освіти». Школа бере участь в реалізації проектів: Читати далі...


Новий 2012/13 н.р. став для системи освіти роком зміни освітніх стандартів. У цьому році розпочинається їх реалізація, а потім — і уніфікація навчальних програм з усіх шкільних предметів.

Нові Державні стандарти — це й нові проблеми, які треба розв'язувати, вектори подальшого розвитку системи освіти. Читати далі...


Основними завданнями законодавства України про загальну середню освіту є:
-забезпечення права громадян на доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти;
-забезпечення необхідних умов функціонування і розвитку загальної середньої освіти;
-забезпечення нормативно-правової бази щодо обов'язковості повної загальної середньої освіти;
-визначення структури та змісту загальної середньої освіти;
-визначення органів управління системою загальної середньої освіти та їх повноважень;
-визначення прав та обов'язків учасників навчально-виховного процесу, встановлення відповідальності за порушення законодавства про загальну середню

В школі щорічно проводиться в період з 01 по 30 вересня Всеукраїнський рейд «Урок», з 01 по 31 жовтня 2012 р. - обласний та районний місячник „Про дотримання законодавства про загальну середню освіту” під час яких: Читати далі...

Немає коментарів:

Дописати коментар